فقط تکواندو
اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل علی ظهورک یاعلی


 

پس می خواهید قهرمان جهان والمپیک  شوید؟ آنهم یک قهرمان حرفه ای؟ خب به سلامتی، به امید خدا خواستیم نامتان راثبت کنیم با چه عنوانی معرفی تان کنیم؟

درقسمت نظرات بنویسید!

 

javahermarket

شنبه 28 مرداد 1391برچسب:بوشوریکن, :: 12:55 ::  نويسنده : روح الله محمدپور


 

بو شوریکن یک قطعه میله فلزی با نوک تیز است که گاهی ساختار چهار وجهی و گاهی هم ساختار هشت وجهی دارد . طول آن بین 12 الی 21 سانتیمتر متغیر است و در این ابعاد ساخته می شود . نوک این میله فولادی با رعایت و حفظ وجه های آن تیز و صیقل داده می شود . و در پرتاب ها به دلیل وزن و اصول طراحی آن به راختی در بدن حریف و یا در شی مورد نظر فرو می رود . بوشوریکن در داخل دست واقع شده است و در فرو رفتگی کف دست , محکم نگه داشته می شود و طرز پرتاب یو-نو-کن (سلاح یین) یا این-نو-کن (سلاح یانگ) هر چه باشد ، بوشوریکن در محور انگشت میانی واقع است . انگشت شست روی پایه بوشوریکن تا می شود . تاثیر پرتاب بستگی به در دست گرفتن صحیح این سلاح دارد . مسیر پرتاب را در ابتدا موقعیت سلاح در دست تعیین می کند . این سلاح ها یا در جلوی کمر بند (یوکن) یا در پشت کمربند و به صورت

javahermarket

شنبه 28 مرداد 1391برچسب:شش تکه,شکم,ست, :: 12:52 ::  نويسنده : روح الله محمدپور

 

چندی پیش یک کتاب الکترونیکی آموزش شش تکه کردن شکم را در سایت منتشر کردیم , در انتهای این کتاب جدولی تمرینی ذکر شده بود که به هر حرکت و تعداد تمرین ها صرفا با کلمه ست اکتفا شده بود و دوستان مکرراً مطابق نظراتی هم که در همان مطلب مشاهده می فرمائید سئوال داشتند منظور از ست چیست ؟ یا اینکه میگفتند چرا تعداد ست را ننوشتید ؟
 

در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم که ست یعنی چه و هدف اصولی از شمارش مراتب تمرین در هر ست چیست ؟یکی از سوالات متداولی که در تمرین دادن شاگردان می پرسند این است که برای رشد عضلانی، افزایش قدرت و ارتقاء کلی ساختار بدن چه تعداد ست و تکرار برای تمرینات بدنسازی باید انجام شود

javahermarket

درباره وبلاگ

مدیریت وبلاگ:09301374318
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکواندوکاران فریمان و آدرسonlytkd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: